O a Lapataiga mo le Fa'aofuina o se Mask

1. Fai se matapulepule i le vaitau o le maualuga o le aʻafiaga o le fulū, i aso o le asu ma le pefu, pe a e maʻi pe alu i le falemaʻi mo togafitiga faafomaʻi.I le taumalulu, o tagata matutua e maualalo le puipuiga, o tagata mamaʻi e sili atu ona fai se matapulepule pe a latou o i fafo.

2. O le tele o ufimata felanulanuaʻi e faia i ie fibre vailaʻau, faʻatasi ai ma le le lelei o le ea ma le faʻamalosia o vailaʻau, lea e faigofie ona afaina ai le manava.O ufimata agavaa e faia i gauze ma le ie le lalagaina.

3. E le fa'asaienisi le aua ne'i tu'u fa'atasi pe a uma ona fa'aoga ma fa'amama i le taimi.A uma ona fai se matapulepule mo le 4-6 itula, o le a faʻaputuina le tele o siama ma e tatau ona fufulu le matapulepule i aso uma.

4. Aua le ofuina se matapulepule e tamoe ai, aua o le faamalositino i fafo o le okesene e manaʻomia e sili atu nai lo le masani, ma o le ufimata e mafai ona oʻo atu ai i le le lelei o le manava ma e oʻo lava i le leai o se okesene i totonu o le viscera, ona maua ai lea o taunuuga ogaoga.

5. A uma ona fai le matapulepule, e tatau ona ufiufi le gutu, isu ma le tele o vaega i lalo ole taamilosaga.O le pito o le ufimata e tatau ona latalata i foliga, ae e le tatau ona afaina ai le laina o le vaai.


Taimi meli: Me-14-2020